Dostępność produktów
W przypadku niedostępności całości lub części Towarów objętych Zamówieniem w magazynie uniemożliwiającej realizację Zamówienia w czasie przewidzianym, Klient jest informowany o stanie Zamówienia i podejmuje decyzję o sposobie jego realizacji. Klient ma następujące możliwości:
a.) częściowa realizacja – wybór przez Klienta tej możliwości powoduje zrealizowanie Zamówienia dotyczącego wyłącznie dostępnych Towarów, Sklep zostaje zwolniony z obowiązku realizacji Zamówienia na Towary niedostępne,
b.) anulowanie całości Zamówienia – wybór przez Klienta tej możliwości powoduje zwolnienie Sklepu z obowiązku realizacji Zamówienia.
Jeśli Klient dokonał zapłaty za Towar – Sklep zwróci należność w ciągu 14 dni od anulowania części lub całości Zamówienia.
Produkty produkowane według specyfikacji
Czas realizacji zamówienia: 15 dni roboczych od dnia zaksięgowania płatności.
Prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do Umowy: w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.
Faktury i paragony
Utrwalenie, zabezpieczenie, udostępnienie oraz potwierdzenie Klientowi istotnych postanowień Umowy sprzedaży Towarów następuje poprzez przesłanie Klientowi na podany adres e-mail oraz poprzez dołączenie do przesyłki zawierającej Towar wydruku potwierdzenia Zamówienia i faktury VAT.
Koszty dostawy i wysyłka
Koszt dostawy wynosi: płatności przelewem lub płatność Imoje: 25.00 zł brutto za każdą przesyłkę.
Towar wysyłamy za pośrednictwem firmy kurierskiej DHL. Dostawa kurierem: od do 1-5 dni robocze.
Czas realizacji zamówień
Termin realizacji dostawy wynosi:
a.) w przypadku wyboru płatności „przy odbiorze”:
– jeden dzień roboczy, w przypadku złożenia zamówienia do godziny 9:00 rano danego dnia roboczego,
– dwa dni robocze, w przypadku złożenia zamówienia po godzinie 9:00 rano danego dnia roboczego.
b.) w przypadku płatności przelewem lub kartą kredytową:
– dwa dni robocze, w przypadku otrzymania wpłaty na rachunek bankowy PROTEC Sp. z o.o. do godziny 9:00 rano danego dnia roboczego,
– dwa dni robocze, w przypadku otrzymania wpłaty na rachunek bankowy PROTEC Sp. z o.o. po godzinie 9:00 rano danego dnia roboczego.
PROTEC Sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za niewykonanie lub opóźnione wykonanie dostawy spowodowane zdarzeniem siły wyższej takim, jak w szczególności strajk, katastrofa komunikacyjna, katastrofa naturalna lub też wynikłe z przyczyn leżących po stronie firmy kurierskiej lub przewoźnika dostarczających zamówienia.
Sposoby płatności
Płatność Imoje
Przebieg płatności
Wybierając tę metodę płatności zostaniesz przekierowany do systemu Imoje, w którym wskażesz swój bank. Następnie należy zalogować się za pomocą danych dostępu do bankowości internetowej oraz potwierdzić płatność. Z reguły zaksięgowanie pieniędzy odbywa się w ciągu kilku minut po dokonaniu przelewu.
Ważne: Aby Twoje zamówienie mogło zostać pomyślnie złożone, po dokonaniu płatności nie wyłączaj okna przeglądarki – poczekaj, aż strona przekieruje Cię z powrotem na protec.pl.
Bezpieczne zakupy
System Imoje posiada Certyfikat Wiarygodności Biznesowej oraz wykorzystuje szyfrowanie SSL, zapewniające ochronę stron internetowych oraz poufność danych przekazywanych drogą elektroniczną i gwarantujące wysoki poziom bezpieczeństwa zawieranych transakcji.
Płatność przelewem tradycyjnym
Jak tylko zaksięgujemy Twoją wpłatę, zamówienie zostanie przekazane do realizacji. Księgowanie płatności może potrwać maks. 2-4 dni robocze. Zamówione artykuły pozostają dla Ciebie zarezerwowane przez 7 dni.
Jak zapłacić przelewem tradycyjnym:
Po złożeniu zamówienia otrzymasz od nas wiadomość e-mail z potwierdzeniem oraz niezbędne dane do realizacji przelewu:
Odbiorca: Protec Sp. z o.o.
Adres (jeśli wymagane): ul.Korfantego 43
46-080 Chróścice
Numer konta: 27 1140 1788 0000 5300 8900 1009
Nazwa banku: mBank
Tytuł przelewu: numer Twojego zamówienia
Wyrażacie Państwo zgodę na przelew wierzytelności sprzedawcy o zapłatę ceny na rzecz pomiotu trzeciego, w tym na rzecz Protec Sp. z o.o.
Ważne: Każde zamówienie należy opłacić oddzielnym przelewem. W tytule przelewu wpisz wyłącznie numer zamówienia.
Moje konto
W zakładce Moje konto masz możliwość wglądu do swoich bieżących i zrealizowanych zamówień, jak również utworzenia bądź zmiany swoich danych. Dokonanie zwrotu towaru i zgłoszenia reklamacji.
Zwrot i reklamacja
Zgłoś chęć zwrotu lub reklamacji na koncie użytkownika.
Regulamin
Regulamin określa zasady sprzedaży prowadzonej przez Protec Sp. z o.o.
Zapoznaj się z regulaminem.