Koszyk

Stanowisko:

Pracownik Działu Kadr

Miejsce pracy: Chróścice
Zakres: do ustalenia od  1/2 do pełnego etatu


Zakres obowiązków:

  • prowadzenie dokumentacji pracowniczej zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa pracy
  • obsługa procesów związanych z zatrudnieniem, przebiegiem oraz rozwiązaniem umów o pracę
  • obsługa systemu kadrowo-płacowego Comarch OPTIMA oraz Płatnik
  • współpraca ze wszystkimi działami firmy w zakresie spraw personalnych
  • bieżąca obsługa pracowników
  • archiwizacja dokumentów
  • rozliczanie czasu pracy oraz ewidencja nieobecności
  • ewidencja i nadzór nad terminowością badań lekarskich pracowników oraz szkoleń BHP

Wymagania:

  • uczciwość, pracowitość, rzetelność, lojalność
  • zaangażowanie, odpowiedzialność, samodzielność i bardzo dobra organizacja pracy
  • wykształcenie min. średnie
  • doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
  • znajomość prawa pracy
  • znajomość programu Płatnik oraz programów pakietu MS Office
  • mile widziane doświadczenie w pracy z systemem Comarch ERP OPTIMA

Oferujemy:

  • wymiar czasu pracy do ustalenia (1/2 do pełnego etatu)
  • stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • atrakcyjne wynagrodzenie i system premiowy
  • pracę w dynamicznym zespole z możliwością rozwoju zawodowego
  • prywatną opiekę medyczną, ubezpieczenie na życie
  • nowoczesne standardy i narzędzia pracy

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

W CV prosimy o zamieszczenie następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji obecnego oraz przyszłych procesów rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. 2016 r. poz. 922).

CV prosimy przesyłać na adres: biuro@protec.pl. lub kontakt tel.: +48 77 427 81 00


Nie znalazłeś oferty której szukasz? Nic nie szkodzi! Wyślij swoje CV pod adres biuro@protec.pl. Jeśli twoje zgłoszenie nas zainteresuje na pewno się odezwiemy.