Skip to main content

Zapraszamy Cię abyś dołączył do naszego zespołu jako Kierownik Działu Personalnego!

Jeśli masz wysokie umiejętności zarządzania zespołem, potrafisz myśleć strategicznie oraz posiadasz doświadczenie w tworzeniu i doskonaleniu procesów HR, serdecznie zapraszamy do składania aplikacji!

Podstawowe obowiązki i zadania:

  • Opracowanie i implementacja strategii personalnej, wspierającej cele biznesowe organizacji
  • Kierowanie i koordynowanie wszystkimi funkcjami związanymi z zarządzaniem personelem w organizacji
  • Implementacja i stosowanie nowoczesnych narzędzi HR (m. in. oceny pracowników, szkolenia, systemy wynagrodzeń, system motywacyjny)
  • Planowanie i nadzorowanie procesów rekrutacji, w tym negocjowanie warunków zatrudnienia
  • Koordynowanie programów szkoleniowych i rozwojowych dla pracowników, w celu zwiększenia ich kompetencji i efektywności
  • Budowanie pozytywnego wizerunku firmy, odpowiedzialność za marketing/employer branding
  • Współpraca i wsparcie kierowników w zakresie zarządzania personelem i relacjami pracowniczymi
  • Monitorowanie i ocena wydajności pracowników, opracowywanie systemów oceny oraz prowadzenie rozmów motywacyjnych
  • Zarządzanie konfliktami i rozwiązywanie problemów w miejscu pracy
  • Doradztwo w zakresie prawa pracy, aktualizacja polityki wynagrodzeń, zarządzanie programami premiowymi i świadczeniami pracowniczymi
  • Nadzór i zapewnienie prawidłowego stosowania przepisów prawa pracy oraz naliczania wynagrodzeń

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe, preferowane w dziedzinie ZZL, psychologii lub pokrewnych
  • Doświadczenie min. 5 lat na podobnym stanowisku
  • Praktyczna znajomość jednego z języków obcych (niemiecki, angielski lub hiszpański na poziomie min. B1)
  • Dodatkowym atutem będzie komunikatywna znajomość języka ukraińskiego
  • Praktyczna znajomość aktualnego prawa pracy oraz najlepszych praktyk z zakresu ZZL
  • Znajomość przepisów dotyczących legalizacji zatrudnienia oraz doświadczenie w prowadzeniu procesów rekrutacyjnych obcokrajowców
  • Posiadanie wysokich kompetencji menadżerskich
  • Doświadczenie w kierowaniu zespołem
  • Proaktywność, samodzielność w działaniu oraz posiadanie wysokiego poziomu odpowiedzialności za prowadzone projekty
  • Umiejętność podejmowania decyzji pod presją czasu, odporność na stres, zarządzanie wieloma zadaniami jednocześnie
  • Bardzo dobra organizacja pracy własnej jak i zespołu
  • Silne kompetencje interpersonalne i komunikacyjne
  • Sumienność i dokładność
  • Otwartość oraz odwaga w działaniu
  • Analityczne myślenie, znajomość technik i umiejętność skutecznego rozwiązywania problemów
  • Elastyczność i adaptacyjność do zmieniających się warunków i wymagań
  • Znajomość informatycznych systemów HR (Płatnik, mile widziane Comarch Optima, HRappka)

Co zyskasz dołączając do naszej załogi:

  • Stabilne warunki zatrudnienia w ciągle rozwijającej się firmie z ponad 30-letnią tradycją
  • Umowę o pracę na pełny etat
  • Możliwości rozwoju: szkolenia, kursy, warsztaty rozwojowe, dofinansowanie studiów i eventy integracyjne z Akademią Protec
  • Pracę stacjonarną w siedzibie firmy od poniedziałku do piątku, możliwość pracy hybrydowej
  • Atrakcyjne wynagrodzenie + premie: uznaniową, frekwencyjną, zespołową
  • Pełne wdrożenie do pracy i wsparcie na każdym etapie rozwoju
  • Pracę w przyjaznym zespole
  • Bezpłatną, prywatną opiekę medyczną
  • Dofinansowanie do karty sportowej
  • Ubezpieczenie na życie na preferencyjnych warunkach
  • Dodatkowe benefity: bony podarunkowe i paliwowe, gadżety firmowe, paczki/premie świąteczne, etc

Miejsce pracy: Protec Sp. z o.o. Chróścice ul. Korfantego 43

Wyślij swoje CV poprzez poniższy formularz APLIKUJ TERAZ, lub bezpośrednio na mail: REKRUTACJA@PROTEC.PL

W razie pytań służymy pomocą pod nr tel.: 727 424 441

Prosimy o zamieszczenie w CV następującej klauzuli:

“Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)).”

    Aplikuj teraz!

     

    Administratorem danych jest Protec Sp. z o.o. z siedzibą w Chróścice 46-080, Korfantego 43.
    Dane zbierane są dla potrzeb obecnej rekrutacji, a w przypadku wyrażenia przez Panią/Pana wyraźnej i dobrowolnej zgody także dla potrzeb przyszłych rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne i wymaga Pani/Pana wyraźnej zgody. Więcej informacji dotyczących przetwarzania Pani/Pana danych osobowych znajduje się pod linkiem Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych.